• בלוג
  • אודות
  • קורס משירות למוצר
  • הדרכה טכנית 1X1
  • שיחת מיקוד אישית
  • יצירת קשר
  • כניסה למנויים
  • בלוג
  • אודות
  • קורס משירות למוצר
  • הדרכה טכנית 1X1
  • שיחת מיקוד אישית
  • יצירת קשר
  • כניסה למנויים

למה מישהו שכבר מוכר מוצרים דיגיטליים במליוני דולרים, עושה "פיילוט"?

נובמבר 21 , 2017 אין תגובות

תכירו את רמית סת'י.

בחור שאני עוקבת אחריו כבר 5 שנים ומבחינה מקצועית אני חושבת שהוא אחד המומחים הטובים בעולם בתחום של בניית עסקים אונליין.

 

ramit2

 

כל קורס שלו עולה $1000-$2000 ויותר, אבל כשהוא מחליט להשיק קורס חדש, הוא קודם כל עושה…. פיילוט.

כלומר, מוציא את המוצר בגרסה ה"בטא" שלו. זה אומר שהוא עצמו מעביר את השיעורים בלייב והצוות שלו נותן אקסטרא תמיכה לכל מי שמשתתף בפיילוט הזה.

 

אז למה הוא עושה את זה?

כי הוא רוצה להיות בטוח שהמוצר שהוא יוצר יהיה באמת אחד הטובים בשוק ויתן תוצאות אמיתיות ללקוחות.
כי הוא משקיע מאות אלפי דולרים ביצירה של כל קורס חדש והוא לא רוצה להשקיע אותם בלי לוודא שאכן יש ביקוש למוצר והוא עושה את העבודה.

 

תחשבו על זה –

אם וידאתם שאכן המוצר הדיגיטלי שלכם הוא טוב, כלומר, לקוחות שעושים את הקורס שלכם באמת מצליחים ליישם ואף רואים תוצאות בשטח, הוא ישמש אתכם ויעבוד בשבילכם לאורך זמן.

בעולם הסטרטאפים קוראים לזה Minimum Viable Product.

בעצם, הגרסה המינימלית של המוצר שהיא "שמישה" ללקוחות. משהו שיאפשר לבדוק מה חווית הלקוח מהמוצר ואת הביקוש עם מינימום פיתוח.

 

ככה אני ממליצה לגשת לפיתוח מוצר דיגיטלי.

 

אני יודעת. אתם רואים את כל הקורסים של המנטורים והמומחים לשיווק עם 8 מודולים שכוללים סרטונים מושקעים ונדמה שרק ככה יכול להיראות מוצר דיגיטלי רציני.

 

האמת היא שממש לא חייבים להתחיל מזה. להיפך, אם תשקיעו את כל המאמץ והכסף לבניית מוצר כזה מהתחלה, יש סיכוי גדול שתגלו שעשיתם כמה טעויות, אבל כדי לתקן אותן צריך יהיה להקליט הכל מהתחלה…

 

יש גם משהו מאוד מלחיץ בלהתחיל עם "מוצר מוגמר" – לאורך כל הדרך עולות חששות: מה אם זה לא המוצר הנכון? מה אם הלקוחות שלי לא ירצו לקנות אותו? מה אם השקעתי את כל המאמץ והכסף לחינם? ומה זה אומר עלי ועל העסק שלי – שאני לא יכול למכור מוצרים דיגיטליים והדרך הזו סגורה בפניי?

 

את כל זה אני יודעת לא רק מרמית. אחרי ליווי 1X1 של עשרות בעלות עסקים בבניית מוצרים דיגיטליים, פיתחתי תהליך של השקת מוצר פיילוט שמאפשר לצאת עם הגרסה הראשונית של המוצר בזמן קצר מאוד וגם לראות תוצאות, להסיק מסקנות, ללמוד תוך כדי תנועה ולשפר מהר. את התהליך הזה אני מלמדת בקורס "משירות למוצר".

 

מה עוד אפשר ללמוד מרמית על השקת תוכנית פיילוט?

 

הנה כמה דברים מתוך מייל שהוא שלח למנויים שלו לגבי הקורס:

For the past year, my team and I have been working on a course called Breakthrough Launch.
It takes everything we’ve learned running dozens of 6- and 7-figure product launches over the last few years and distills it into an 8-week playbook to take your launch revenue from $5,000 per launch to $50,000. Or from $50,000 to $250,000.
But, before we release it to the public, I want to make sure it’s the single best product on the market. So last night I opened up a 100-seat private beta of Breakthrough Launch.

בתרגום חופשי:

בשנה האחרונה הצוות שלי ואני עבדנו על קורס שנקרא "Breakthrough launch". לקחנו את כל מה שלמדנו מעשרות השקות של 6 ו-7 ספרות שהרצנו בשנים האחרונות וזיקקנו את זה לתהליך של 8 שבועות שיקח את ההכנסה של ההשקה שלך מ- 5000$ ל- 50,000$ או מ- 50,000$ ל- 250,000$. אבל לפני שאני משחרר את הקורס לקהל הרחב אני רוצה לוודא שזה המוצר הכי טוב בשוק. לכן, אתמול פתחתי 100 מקומות בגרסת הבטא של הקורס.

 

אחר כך הוא מציין את הערך הייחודי של הפיילוט – שיחות איתו והצוות שלו ומחיר נמוך יותר מהמחיר המתוכנן של הקורס ואז מזמין להצטרף לפיילוט + מסנן את הלקוחות שהוא רוצה לצרף:

This is a beta program — you’re getting a behind-the-scenes look at a work in progress.
It’s meant for the kind of person who understands the value of this offer.
…If you’re that person, you can click here to claim your spot. There’s no sales page to read — it’s a simple yes or no question.

 

כלומר, אם אתם מרגישים שאתם מוכנים לצאת לדרך ולשדרג את ההשקות שלכם במאות אחוזים – זה בשבילכם.

הוא אפילו מציין כאן שבקישור אין דף מכירה, אם אתה מוכן – השאר את הפרטים והצטרף. הוא פונה ללקוחות הכי "חמים" ומוכנים, שמכירים אותו והתכנים שלו ויודעים שיקבלו המון ערך מהצעה כזו ולא צריכים עוד שכנוע.

 

מצרפת לכם תמונה של דף הנחיתה אליו מוביל הקישור:

 

23518946_10155905243134028_711366105397204549_n

 

שימו לב לכמה דברים:

1. מחיר הפיילוט: $149 כפול 12 תשלומים
2. השיעורים מתקיימים בלייב (יש רשימה של זמני ההדרכות)
3. יש אחריות של 60 יום
4. דף ההרשמה הוא מאוד בסיסי ופשוט. זה לא דף מכירה (שבסופו של דבר הוא יבנה) באורך עשרה עמודים והמון תוכן והוכחות.

למה? כי כרגע הוא מחפש רק את האנשים שכבר מכירים אותו ורק מחכים שהוא יוציא קורס על השקות. הוא לא מנסה להעביר אותם את כל התהליך השיווקי, הוא מחפש רק את אלה שכבר "חמים" כדי שינסו את גרסת הבטא של המוצר.

 

אז כמו שאתם רואים, פיילוט לא חייב להיות זול, זה עניין של הנסיון והבטחון שלכם מול הלקוחות שתציעו להם להצטרף לפיילוט (לרמית, למשל, יש רשימת תפוצה של מאות אלפי אנשים, עשרות קורסים שיצאו תחת ידיו ומחזור של מליונים).
זה גם לא חייב להיות מוצר קטן ולא רק מתחילים עושים פיילוטים.

 

יש לכם רעיון למוצר פיילוט משלכם? אשמח לשמוע מכם בתגובות!

מוזמנים גם לשתף את הפוסט, זה ממש ישמח אותי  😉

 

ואם אתם רוצים עזרה בהפקת מוצר הפיילוט שלכם, כאן תוכלו למצוא פרטים נוספים על הקורס משירות למוצר.

שתפו אם אהבתם
  • Pinterest
  • Facebook
  • אימייל
  • Twitter
בניית מוצר דיגיטלי השקת מוצר השקת מוצר דיגיטלי מוצרי מידע מוצרים דיגיטליים עסק אונליין עסק אינטרנטי עסק באינטרנט קורסים אונליין קורסים דיגיטליים
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים פופולריים
  • תני לי דוגמא למוצר (דיגיטלי)
  • למה מישהו שכבר מוכר מוצרים דיגיטליים במליוני דולרים, עושה "פיילוט"?
  • כדאי לקרוא: ספרים מומלצים
  • שווה קריאה (או צפייה, או שמיעה) מאי 2017
  • 4 שנים, 88 מדינות ומשרה מלאה – ראיון עם דין קיכל
חיפוש
  • 
  • 
Follow on Instagram
הוקם ע"י Site Success - הקמת תשתיות למוצרים דיגיטליים
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס