כמעט כל שבוע עולות בקבוצה שלי עסק אינטרנטי שעובד בשבילך המלצות על תכנים מעניינים ושימושיים וכיוון שקשה לרכז את זה בפייסבוק בצורה מסודרת שמאפשרת לגשת לתכנים שוב, אני מרכזת אותם כאן בבלוג שלי בפוסט אחד פעם בחודש.
הנה התכנים המומלצים מהתקופה האחרונה:
(אם אתם לא בקטע של לקרוא ולשמוע אנגלית, אל תתיאשו, דלגו לכאן – המלצות לתכנים בעברית)
בניית רשימת תפוצה – סדרת תוכן
סדרת תוכן חינמית ומעולה של Pat Flynn (בחור שאני עוקבת אחריו שנים ומאוד מעריכה) על בניית רשימת תפוצה. פט ממש עובר שלב שלב החל מהבסיס איך בונים רשימת תפוצה, איזה כלים צריך וכו'. מומלץ.
למה אנשים לא מוכנים לשלם על הידע שלכם – סרטון
סרטון עם מסר ממש חשוב של מרי פורלאו, שאני ממליצה לכל אחד שמתכנן למכור את הידע שלו בדרך כזו או אחרת:
למה אנשים לא מוכנים לשלם לכם על הידע שלכם.
מכירת ספרים דיגיטליים באמזון – פוסט
אני רוצה להכיר לכם את שון אוגל (Sean Ogle). לבחור הצעיר הזה, שגם אחריו אני עוקבת כבר כמה שנים טובות, עבר דרך מאוד מעניינת עד שיצר עסק מצליח שנקרא Location Rebel ("מרד המיקום" או משהו כזה בתרגום חופשי). אם אתם קצת מכירים אותי אתם יכולים להבין למה אני מתחברת אליו.
שון ראה מודעה באינטרנט שבה חיפשו אנשים שמוכנים לעבוד בתחום של שיווק באינטרנט. לא נדרש נסיון קודם אבל נדרש… לעשות את העבודה מתאילנד. הוא החליט לקפוץ על ההזדמנות. במהלך העבודה הזו הוא למד המון דברים על שיווק באינטרנט, על קידום אתרים ועוד ועוד, תיעד את המסע שלו בבלוג ולאט לאט בנה את העסק שלו.
הפוסט הזה, הוא דווקא פוסט אורח בבלוג שלו שמדבר על איך למכור בהצלחה ספרים דיגיטליים באמזון. מומלץ.
איך להקדים בלוג (בלי לרצות להרוג את עצמך תוך כדי) – מדריך
עוד מישהי שממש כדאי שתכירו היא אש אמבירג' (Ash Ambirge) מהבלוג שהשם שלו מבטא מאוד את סגנון הכתיבה שלה: The Middle Finger Project (פרויקט אצבע משולשת).
כאן אני רוצה להמליץ לכם על פוסט-מדריך שלה: איך להקים בלוג (בלי לרצות להרוג את עצמך).
למה אנשים לא אומרים מה הם רוצים? – פוסט
אחד האנשים שאני הכי אוהבת לקרוא – רמית סת'י בפוסט פסיכולוגי מעניין מאוד "למה כשמבקשים מאנשים להגיד מה הם רוצים, הם בדרך כלל יגידו מה הם לא רוצים?"
תכנים מומלצים בעברית:
כן, כן, אני יודעת, כל התכנים המומלצים הם באנגלית. אני יודעת שלא כולם יכולים או אוהבים לקרוא ולשמוע באנגלית ואין ספק שיש גם תכנים מצוינים בעברית. הנה כמה מהם:
כתיבת דף נחיתה – פוסט
פוסט מקיף ומפורט של רותם יחזקאל על דפי נחיתה: מה זה, איך ומה לכתוב ולא פחות חשוב: מה לא לעשות.
8 המרכיבים לשיווק באינטרנט – מדריך
כשעברתי על המאמר החדש הזה של בן יעבץ מהמעבדה לשיווק דיגיטלי ועוד לפני שקראתי את כל המאמר, אני יכולה להגיד שזה אחד המדריכים הכתובים הכי מקיפים ומושקעים שראיתי בעברית.
אני מאוד מעריכה את בן והעבודה שהוא עושה ואת התוכן הזה שמופיע במאמר למדתי בזמנו בקורס אצלו שהיה מאוד יעיל ומקדם.
שמחה לשתף איתכם את המאמר: https://www.fblab.co.il/internet-marketing-ultimate-guide
איך לקבוע סדרי עדיפויות – פוסט
איך מחליטים מה לעשות קודם? הרי יש כל כך הרבה משימות….
המדריך הזה בבלוג "זה הזמן" מדבר בדיוק על זה: איך לקבוע סדרי עדיפויות ביומיום כדי לעשות קצת סדר בראש ובעשייה.
הויז'ן הוא תמיד הצעד הבא – פוסט / ראיון
זו הכותרת של הראיון שערכה מיכל פולת עם אריק אבר בבלוג שלה. הראיון נותן המון השראה לעשייה, יצירה והליכה אחרי התשוקה והלב. קריאה מומלצת.
מקווה שנהניתם,
מוזמנים לשתף עם חברים וקולגות שהתכנים האלה יכולים להועיל להם וגם להוסיף בתגובות קישורים לתכנים מומלצים נוספים שאתם קראתם או ראיתם לאחרונה.
נתראה ב"שווה קריאה" הבא.
שלכם,